Projekter pr. år
Abstract
Denne rapport præsenterer resultaterne fra følgeforskningen gennemført i perioden 1. november 2018 til 1. juni 2019. Der er således tale om resultater af begyndende og foreløbig karakter i tilknytning til projektets proces. Det er resultater, der også kan pege fremad i og bidrage til at identificere vigtige temaer i den fortsatte udviklings-og forskningsproces. Rapporten er tilstræbt skrevet således at også praktikere herunder lærere, pædagoger og skoledere kan få glæde af denne.
Originalsprog | Dansk |
---|
Forlag | Aalborg Universitet |
---|---|
Antal sider | 67 |
Status | Udgivet - 11 okt. 2019 |
Emneord
- LEAPS
- Naturfagsdidaktik
- PBL
- Problem Based Learning
- interesse
- Folkeskole
Projekter
- 1 Afsluttet
-
LEAPS: Læring, Engagement gennem Autentiske Projekter med fokus på Science
Jensen, L. B. (Projektleder), Ørngreen, R. (PI (principal investigator)), Andreasen, K. E. (Projektdeltager), Buchardt, M. (Supervisor), Rasmussen, P. (Projektdeltager), Nielsen, P. V. (Projektdeltager), Knudsen, S. P. (Projektdeltager) & Bomholt, A. (Projektdeltager)
01/10/2018 → 01/08/2022
Projekter: Projekt › Forskning
Presse/Medier
-
Elevers interesse for naturfag styrkes ved at arbejde med projekter fra virkeligheden
Jensen, L. B.
27/09/2022
1 element af Mediedækning
Presse/medie