Resumé

Denne rapport præsenterer resultaterne fra følgeforskningen gennemført i perioden 1. november 2018 til 1. juni 2019. Der er således tale om resultater af begyndende og foreløbig karakter i tilknytning til projektets proces. Det er resultater, der også kan pege fremad i og bidrage til at identificere vigtige temaer i den fortsatte udviklings-og forskningsproces. Rapporten er tilstræbt skrevet således at også praktikere herunder lærere, pædagoger og skoledere kan få glæde af denne.
OriginalsprogDansk
ForlagAalborg Universitet
Antal sider67
StatusUdgivet - 11 okt. 2019

Emneord

  • LEAPS
  • Naturfagsdidaktik
  • PBL
  • Problem Based Learning
  • interesse
  • Folkeskole

Citer dette

@book{061c66e7e19f444b90dabd346bd3c6a5,
title = "LEAPS - {\AA}rlig rapport fra f{\o}lgeforskningen (1)",
abstract = "Denne rapport pr{\ae}senterer resultaterne fra f{\o}lgeforskningen gennemf{\o}rt i perioden 1. november 2018 til 1. juni 2019. Der er s{\aa}ledes tale om resultater af begyndende og forel{\o}big karakter i tilknytning til projektets proces. Det er resultater, der ogs{\aa} kan pege fremad i og bidrage til at identificere vigtige temaer i den fortsatte udviklings-og forskningsproces. Rapporten er tilstr{\ae}bt skrevet s{\aa}ledes at ogs{\aa} praktikere herunder l{\ae}rere, p{\ae}dagoger og skoledere kan f{\aa} gl{\ae}de af denne.",
keywords = "LEAPS, Naturfagsdidaktik, PBL, Problem Based Learning, interesse, Folkeskole, natural science, interest, primary school",
author = "Andreasen, {Karen Egedal} and Jensen, {Lars Bang} and Anna Bomholt and Palle Rasmussen",
year = "2019",
month = "10",
day = "11",
language = "Dansk",
publisher = "Aalborg Universitet",

}

LEAPS - Årlig rapport fra følgeforskningen (1). / Andreasen, Karen Egedal; Jensen, Lars Bang; Bomholt, Anna; Rasmussen, Palle.

Aalborg Universitet, 2019. 67 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

TY - RPRT

T1 - LEAPS - Årlig rapport fra følgeforskningen (1)

AU - Andreasen, Karen Egedal

AU - Jensen, Lars Bang

AU - Bomholt, Anna

AU - Rasmussen, Palle

PY - 2019/10/11

Y1 - 2019/10/11

N2 - Denne rapport præsenterer resultaterne fra følgeforskningen gennemført i perioden 1. november 2018 til 1. juni 2019. Der er således tale om resultater af begyndende og foreløbig karakter i tilknytning til projektets proces. Det er resultater, der også kan pege fremad i og bidrage til at identificere vigtige temaer i den fortsatte udviklings-og forskningsproces. Rapporten er tilstræbt skrevet således at også praktikere herunder lærere, pædagoger og skoledere kan få glæde af denne.

AB - Denne rapport præsenterer resultaterne fra følgeforskningen gennemført i perioden 1. november 2018 til 1. juni 2019. Der er således tale om resultater af begyndende og foreløbig karakter i tilknytning til projektets proces. Det er resultater, der også kan pege fremad i og bidrage til at identificere vigtige temaer i den fortsatte udviklings-og forskningsproces. Rapporten er tilstræbt skrevet således at også praktikere herunder lærere, pædagoger og skoledere kan få glæde af denne.

KW - LEAPS

KW - Naturfagsdidaktik

KW - PBL

KW - Problem Based Learning

KW - interesse

KW - Folkeskole

KW - natural science

KW - interest

KW - primary school

UR - https://leapsskoler.dk/

M3 - Rapport

BT - LEAPS - Årlig rapport fra følgeforskningen (1)

PB - Aalborg Universitet

ER -