Legens særlige rum - et læringskompas

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Abstrakt

Artiklen beskriver et nyt læringskompas, der kan bruges som dialog og evalueringsværktøj i folkeskolen. Kompasset viser hvordan legen kan bringe os ind i et læringsrum, et socialt rum, et frirum og et eksistentielt transformations rum.
OriginalsprogDansk
TitelLeg i skolen
RedaktørerHasse Herold Møller, Ida Halling Andersen, Katrine Bjerring Kristensen, Connie Stendal Rasmussen
Antal sider23
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagForlaget up Unge Pædagoger
Publikationsdato2018
Sider170-193
Kapitel9
ISBN (Trykt)978-87-92914-507
StatusUdgivet - 2018

Emneord

  • leg
  • læringsrum

Citationsformater

Thorsted, A. C. (2018). Legens særlige rum - et læringskompas. I H. H. Møller, I. H. Andersen, K. B. Kristensen, & C. S. Rasmussen (red.), Leg i skolen (s. 170-193). Forlaget up Unge Pædagoger.