Projekter pr. år
Abstract
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Helsinki |
---|---|
Forlag | Nordisk Netværk for Voksnes Læring |
Antal sider | 85 |
ISBN (Elektronisk) | ISBN 978-952-7140-80-2 |
Rekvirerende organisation | Nordisk Ministerråd |
Status | Udgivet - jun. 2022 |
Emneord
- Digital transformation
- Livslang læring
- Life long learning
- Digitalisation
- Digital inclusion
- Adult learning
- Design-based Research
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Livslang lærings rolle i den digitale transformation og digitale inklusion - borgerperspektiv I
Buhl, M. (Projektleder), Dille, M. H. B. (CoI (co-investigator)), Carlsen, A. (Projektkoordinator), Larjanko, , J. (Projektdeltager) & Kårstein, A. (PI (principal investigator))
01/12/2020 → 31/12/2022
Projekter: Projekt › Forskning
Fil
Aktiviteter
-
Nordic Network Seminar: Celebrating results and looking forward
Buhl, M. (Deltager)
18 nov. 2024 → 19 nov. 2024Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar, udstilling eller lignende
-
Konference om digital inklusion
Buhl, M. (Deltager)
18 sep. 2024 → 19 sep. 2024Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
-
Livslang lærings rolle i den digitale transformation - og bæredygtighed
Buhl, M. (Foredragsholder)
24 okt. 2023Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Gæsteforelæsning
Publikation
-
Digital inclusion of ‘hard to reach citizens’
Buhl, M., 15 feb. 2023, s. 100. 1 s.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
-
Developing new practises for digital empowerment of adult learners as competent, creative and critical co-creative participants in a sustainable societal change
Buhl, M., Dille, M. H. B. & Kårstein, A., 2 jun. 2022, s. 1039-1040. 2 s.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Åben adgangFil -
Expanding and orchestrating the problem identification phase of design-based research
Buhl, M., Dirckinck-Holmfeld, L. & Jensen, E. O., 2 dec. 2022, I: Nordic Journal of Digital Literacy. 17, 4, s. 211-221 11 s., 1.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil4 Citationer (Scopus)161 Downloads (Pure)