Målinger og Analyse af Indeklima og Energiforbrug i Komforthusene: Stenagervænget 12

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

1924 Downloads (Pure)

Denne rapport beskriver måleprogram og resultater for Komforthuset beliggende Stenagervænget 12, Skibet, 7100 Vejle. Måleprogrammet er gennemført af Aalborg Universitet i en tre-årig periode med opstart 1. oktober 2008. Rapporten giver en gennemgang af resultaterne fra ovenstående bolig. Generelle resultater fundet for alle huse i projektet findes i rapporten ”Komforthusene - Målinger og analyse af indeklima og energiforbrug i 8 passivhuse 2008-2011”. Desuden henvises til rapporten ”Vurdering af indeklimaet i hidtidigt lavenergibyggeri - med henblik på forbedringer i fremtidens lavenergibyggeri”, som er udgivet fra Aalborg Universitet i januar 2011 (se referenceliste).

Projektet er støttet økonomisk af Realdania.
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedAalborg