Markedsanalyse: - teknikker i praksis

Allan Grutt Hansen, Flemming Hansen, Jens Rom Jensen

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

Abstract

Hvordan kan markedsanalyse benyttes til at planlægge og styre marketingprocessen? Hvad kan man spørge forbrugerne om? Hvordan gribes sagen an? Hvilke faldgruber er der? Hvad er det meningsmæssige indhold af de begreber og fagudtryk, som markedsanalytikere slår om sig med?

Herudover beskrives og behandles en lang række mere generelle spørgsmål om dataindsamlingsmetoder, stikprøvestørrelser, resultattolkning og - troværdighed, osv. ligesom centrale begreber forklares og eksemplificeres.
OriginalsprogDansk
TitelMarkedsanalyse : - teknikker i praksis
Antal sider63
Vol/bind1
UdgivelsesstedKøbenhavn
ForlagBørsen
Publikationsdato1992
Udgave1
Sider11-14, 49-52, 61-71, 77-79, 111-146, 155-160, 165-170
Kapitel1, 3.3, 3.6, 3.7, 3.10, 3.13, 3.14, 3.15, 3.16, 3.20, 3.21, 3.22, 3.23, 4
ISBN (Trykt)87-7553-355-3
StatusUdgivet - 1992

Emneord

  • Markedsanalyse

Citationsformater