Medieæstetik - Politik, hverdagsliv og forbrugskultur

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedAalborg
ForlagAalborg Universitetsforlag
Vol/bind9
Udgave1
Antal sider263
ISBN (Trykt)978-87-7210-718-9
StatusUdgivet - 2020
NavnMÆRKK – Æstetik og Kommunikation
ISSN2245-2818
  • Forord

    Jessen, I. B. & Graakjær, N. J., 2020, Medieæstetik - Politik, hverdagsliv og forbrugskultur. Bredahl Jessen, I. & Jørgensgaard Graakjær, N. (red.). 1 udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 7-10 4 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  • Fænomenet Trump: æstetiske implikationer

    Stigel, J., dec. 2020, Medieæstetik - Politik, hverdagsliv og forbrugskultur. Jessen, I. B. & Jørgensgaard Graakjær , N. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 117-140 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, Bind 9).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  • I like Ike: Medieringen af karisma

    Jantzen, C., 2020, Medieæstetik: Politik, hverdagsliv og forbrugskultur. Bredahl Jessen, I. & Jørgensgaard Graakjær, N. (red.). Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, Bind 9. s. 71-116 116 s. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

Citationsformater