Mellem læringspotentiale og skuffelse: et bud på en it-didaktik for matematik

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelHåndbog om matematik i grundskolen : læring, undervisning og vejledning
RedaktørerMichael Wahl Andersen, Peter Weng
Antal sider15
ForlagDansk Psykologisk Forlag
Publikationsdato2013
Udgave1
Sider416-430
Kapitel26
ISBN (Trykt)978-87-7706-741-7
StatusUdgivet - 2013

Citer dette

Misfeldt, M. (2013). Mellem læringspotentiale og skuffelse: et bud på en it-didaktik for matematik. I M. W. Andersen, & P. Weng (red.), Håndbog om matematik i grundskolen: læring, undervisning og vejledning (1 udg., s. 416-430). Dansk Psykologisk Forlag.
Misfeldt, Morten. / Mellem læringspotentiale og skuffelse : et bud på en it-didaktik for matematik. Håndbog om matematik i grundskolen: læring, undervisning og vejledning. red. / Michael Wahl Andersen ; Peter Weng. 1. udg. Dansk Psykologisk Forlag, 2013. s. 416-430
@inbook{e6d5a2feebed45f396e9e0bce54dc3fa,
title = "Mellem l{\ae}ringspotentiale og skuffelse: et bud p{\aa} en it-didaktik for matematik",
author = "Morten Misfeldt",
year = "2013",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7706-741-7",
pages = "416--430",
editor = "Andersen, {Michael Wahl} and Weng, {Peter }",
booktitle = "H{\aa}ndbog om matematik i grundskolen",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",
edition = "1",

}

Misfeldt, M 2013, Mellem læringspotentiale og skuffelse: et bud på en it-didaktik for matematik. i MW Andersen & P Weng (red), Håndbog om matematik i grundskolen: læring, undervisning og vejledning. 1 udg, Dansk Psykologisk Forlag, s. 416-430.

Mellem læringspotentiale og skuffelse : et bud på en it-didaktik for matematik. / Misfeldt, Morten.

Håndbog om matematik i grundskolen: læring, undervisning og vejledning. red. / Michael Wahl Andersen; Peter Weng. 1. udg. Dansk Psykologisk Forlag, 2013. s. 416-430.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Mellem læringspotentiale og skuffelse

T2 - et bud på en it-didaktik for matematik

AU - Misfeldt, Morten

PY - 2013

Y1 - 2013

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-7706-741-7

SP - 416

EP - 430

BT - Håndbog om matematik i grundskolen

A2 - Andersen, Michael Wahl

A2 - Weng, Peter

PB - Dansk Psykologisk Forlag

ER -

Misfeldt M. Mellem læringspotentiale og skuffelse: et bud på en it-didaktik for matematik. I Andersen MW, Weng P, red., Håndbog om matematik i grundskolen: læring, undervisning og vejledning. 1 udg. Dansk Psykologisk Forlag. 2013. s. 416-430