Musik og levende billeder i reklameformatet. En empirisk undersøgelse af relationen

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelReklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?
RedaktørerJørgen Stigel
Antal sider45
Vol/bind1
ForlagSystime Academic
Publikationsdato2012
Sider99-144
ISBN (Trykt)8761644811
StatusUdgivet - 2012
NavnMÆRKK – Æstetik og Kommunikation
ISSN2245-2818

Citer dette

Bonde, A., & Graakjær, N. J. (2012). Musik og levende billeder i reklameformatet. En empirisk undersøgelse af relationen. I J. Stigel (red.), Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden? (Bind 1, s. 99-144). Systime Academic. MÆRKK – Æstetik og Kommunikation
Bonde, Anders ; Graakjær, Nicolai Jørgensgaard. / Musik og levende billeder i reklameformatet. En empirisk undersøgelse af relationen. Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?. red. / Jørgen Stigel. Bind 1 Systime Academic, 2012. s. 99-144 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).
@inbook{6411c6bc3737477fa562ba77acc47f23,
title = "Musik og levende billeder i reklameformatet. En empirisk unders{\o}gelse af relationen",
author = "Anders Bonde and Graakj{\ae}r, {Nicolai J{\o}rgensgaard}",
year = "2012",
language = "Dansk",
isbn = "8761644811",
volume = "1",
series = "M{\AE}RKK – {\AE}stetik og Kommunikation",
publisher = "Systime Academic",
pages = "99--144",
editor = "J{\o}rgen Stigel",
booktitle = "Reklame - eller hvordan s{\ae}tter man sving i bevidstheden?",
address = "Danmark",

}

Bonde, A & Graakjær, NJ 2012, Musik og levende billeder i reklameformatet. En empirisk undersøgelse af relationen. i J Stigel (red.), Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?. bind 1, Systime Academic, MÆRKK – Æstetik og Kommunikation, s. 99-144.

Musik og levende billeder i reklameformatet. En empirisk undersøgelse af relationen. / Bonde, Anders; Graakjær, Nicolai Jørgensgaard.

Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?. red. / Jørgen Stigel. Bind 1 Systime Academic, 2012. s. 99-144 (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Musik og levende billeder i reklameformatet. En empirisk undersøgelse af relationen

AU - Bonde, Anders

AU - Graakjær, Nicolai Jørgensgaard

PY - 2012

Y1 - 2012

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 8761644811

VL - 1

T3 - MÆRKK – Æstetik og Kommunikation

SP - 99

EP - 144

BT - Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?

A2 - Stigel, Jørgen

PB - Systime Academic

ER -

Bonde A, Graakjær NJ. Musik og levende billeder i reklameformatet. En empirisk undersøgelse af relationen. I Stigel J, red., Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?. Bind 1. Systime Academic. 2012. s. 99-144. (MÆRKK – Æstetik og Kommunikation).