Myter om ghettoer og parallelsamfund og hvad betyder det for skolen og lærerne?

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

OriginalsprogDansk
Artikelnummer2
TidsskriftTidsskriftet unge pædagoger
Vol/bind80
Udgave nummer3
Sider (fra-til)16-24
Antal sider9
StatusUdgivet - 31 okt. 2019

Citer dette

@article{1ee6ec5169f944d9902582a08e55996d,
title = "Myter om ghettoer og parallelsamfund og hvad betyder det for skolen og l{\ae}rerne?",
author = "Morten Ejrn{\ae}s",
year = "2019",
month = "10",
day = "31",
language = "Dansk",
volume = "80",
pages = "16--24",
journal = "Tidsskriftet unge p{\ae}dagoger",
publisher = "Tidsskriftet Unge P{\ae}dagoger",
number = "3",

}

Myter om ghettoer og parallelsamfund og hvad betyder det for skolen og lærerne? / Ejrnæs, Morten.

I: Tidsskriftet unge pædagoger, Bind 80, Nr. 3, 2, 31.10.2019, s. 16-24.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

TY - JOUR

T1 - Myter om ghettoer og parallelsamfund og hvad betyder det for skolen og lærerne?

AU - Ejrnæs, Morten

PY - 2019/10/31

Y1 - 2019/10/31

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 80

SP - 16

EP - 24

JO - Tidsskriftet unge pædagoger

JF - Tidsskriftet unge pædagoger

IS - 3

M1 - 2

ER -