Når 'religion' bliver til 'kultur' og 'erfaring' i klasserummet

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Resumé

Hvad sker der når samfundets fokus på 'muslimer' møder skolens krav om inddragelse af eleverfaring? Et tema fra klasserumstudier i religionsundervisning
OriginalsprogDansk
TidsskriftReligionslaereren
Udgave nummer4
Sider (fra-til)4-7
Antal sider4
ISSN0108-559X
StatusUdgivet - 2010
Udgivet eksterntJa

Citer dette

@article{43e92416a93e40088b6bdc246eb587e1,
title = "N{\aa}r 'religion' bliver til 'kultur' og 'erfaring' i klasserummet",
abstract = "Hvad sker der n{\aa}r samfundets fokus p{\aa} 'muslimer' m{\o}der skolens krav om inddragelse af eleverfaring? Et tema fra klasserumstudier i religionsundervisning",
author = "Mette Buchardt",
year = "2010",
language = "Dansk",
pages = "4--7",
journal = "Religionslaereren",
issn = "0108-559X",
number = "4",

}

Når 'religion' bliver til 'kultur' og 'erfaring' i klasserummet. / Buchardt, Mette.

I: Religionslaereren, Nr. 4, 2010, s. 4-7.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

TY - JOUR

T1 - Når 'religion' bliver til 'kultur' og 'erfaring' i klasserummet

AU - Buchardt, Mette

PY - 2010

Y1 - 2010

N2 - Hvad sker der når samfundets fokus på 'muslimer' møder skolens krav om inddragelse af eleverfaring? Et tema fra klasserumstudier i religionsundervisning

AB - Hvad sker der når samfundets fokus på 'muslimer' møder skolens krav om inddragelse af eleverfaring? Et tema fra klasserumstudier i religionsundervisning

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 4

EP - 7

JO - Religionslaereren

JF - Religionslaereren

SN - 0108-559X

IS - 4

ER -