Netreklamens æstetik: En typologisering og medieæstetisk analyse af reklame på annoncewebsites

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

167 Downloads (Pure)
OriginalsprogDansk
Udgivelses stedAalborg
ForlagInstitut for Kommunikation, Aalborg Universitet
Antal sider534
StatusUdgivet - 2010

Citer dette

@phdthesis{b814399224d041d1ab2c6fc58f0fc200,
title = "Netreklamens {\ae}stetik: En typologisering og medie{\ae}stetisk analyse af reklame p{\aa} annoncewebsites",
author = "Jessen, {Iben Bredahl}",
year = "2010",
language = "Dansk",
publisher = "Institut for Kommunikation, Aalborg Universitet",

}

Netreklamens æstetik : En typologisering og medieæstetisk analyse af reklame på annoncewebsites. / Jessen, Iben Bredahl.

Aalborg : Institut for Kommunikation, Aalborg Universitet, 2010. 534 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

TY - BOOK

T1 - Netreklamens æstetik

T2 - En typologisering og medieæstetisk analyse af reklame på annoncewebsites

AU - Jessen, Iben Bredahl

PY - 2010

Y1 - 2010

M3 - Ph.d.-afhandling

BT - Netreklamens æstetik

PB - Institut for Kommunikation, Aalborg Universitet

CY - Aalborg

ER -

Jessen IB. Netreklamens æstetik: En typologisering og medieæstetisk analyse af reklame på annoncewebsites. Aalborg: Institut for Kommunikation, Aalborg Universitet, 2010. 534 s.