Nordic Branding Podcast 6: Positionering

Lars Pynt Andersen (Producent)

Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd og/eller billed produktion (digital)Formidling

Resumé

Hvordan kan Nordic Branding tænkes ud af de snævre nicher som normalt forbindes med særligt 'New Nordic'?
I en serie af workshops blev en række branding professionelle udfordret til at forsøge at tænke ud af kassen og væk fra klicheerne.
I dette podcast diskuterer Adam Stasiak og Lars Pynt Andersen resultaterne fra workshops og hvordan et "Nordic Positioning map" kan se ud, og lede til nye stratregier.
OriginalsprogDansk
Publikationsdato1 feb. 2019
PublikationsmedierDownload fra hjemmeside
StatusUdgivet - 1 feb. 2019

Citer dette

Andersen, Lars Pynt (Producent). / Nordic Branding Podcast 6: Positionering. [Lyd og/eller billed produktion (digital)].
@misc{7008e3668b954b1c9fd487c80282e0d8,
title = "Nordic Branding Podcast 6: Positionering",
abstract = "Hvordan kan Nordic Branding t{\ae}nkes ud af de sn{\ae}vre nicher som normalt forbindes med s{\ae}rligt 'New Nordic'?I en serie af workshops blev en r{\ae}kke branding professionelle udfordret til at fors{\o}ge at t{\ae}nke ud af kassen og v{\ae}k fra klicheerne.I dette podcast diskuterer Adam Stasiak og Lars Pynt Andersen resultaterne fra workshops og hvordan et {"}Nordic Positioning map{"} kan se ud, og lede til nye stratregier.",
author = "Andersen, {Lars Pynt}",
year = "2019",
month = "2",
day = "1",
language = "Dansk",

}

Andersen, LP, Nordic Branding Podcast 6: Positionering, 2019, Lyd og/eller billed produktion (digital).
Nordic Branding Podcast 6: Positionering. Andersen, Lars Pynt (Producent). 2019.

Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd og/eller billed produktion (digital)Formidling

TY - ADVS

T1 - Nordic Branding Podcast 6: Positionering

A2 - Andersen, Lars Pynt

PY - 2019/2/1

Y1 - 2019/2/1

N2 - Hvordan kan Nordic Branding tænkes ud af de snævre nicher som normalt forbindes med særligt 'New Nordic'?I en serie af workshops blev en række branding professionelle udfordret til at forsøge at tænke ud af kassen og væk fra klicheerne.I dette podcast diskuterer Adam Stasiak og Lars Pynt Andersen resultaterne fra workshops og hvordan et "Nordic Positioning map" kan se ud, og lede til nye stratregier.

AB - Hvordan kan Nordic Branding tænkes ud af de snævre nicher som normalt forbindes med særligt 'New Nordic'?I en serie af workshops blev en række branding professionelle udfordret til at forsøge at tænke ud af kassen og væk fra klicheerne.I dette podcast diskuterer Adam Stasiak og Lars Pynt Andersen resultaterne fra workshops og hvordan et "Nordic Positioning map" kan se ud, og lede til nye stratregier.

M3 - Lyd og/eller billed produktion (digital)

ER -