Omsorgsgiveres tavse viden om brug af sang og musik i demensomsorgen: hvordan indirekte musikterapeutisk praksis kan fremme faglig refleksion

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

100 Downloads (Pure)
OriginalsprogDansk
TidsskriftDansk Musikterapi
Vol/bind15
Udgave nummer2
Sider (fra-til)4-13
ISSN1603-8800
StatusUdgivet - 2018

Emneord

  • situeret læring
  • tavs viden
  • facilitereing af læringsprocessser
  • indirkete musikterapeutisk praksis

Citer dette

@article{3692f55da6a549fd9cc961658c2ec8b8,
title = "Omsorgsgiveres tavse viden om brug af sang og musik i demensomsorgen: hvordan indirekte musikterapeutisk praksis kan fremme faglig refleksion",
keywords = "situeret l{\ae}ring, tavs viden, facilitereing af l{\ae}ringsprocessser, indirkete musikterapeutisk praksis",
author = "Ottesen, {Aase Marie} and Kr{\o}ier, {Julie Kolbe}",
year = "2018",
language = "Dansk",
volume = "15",
pages = "4--13",
journal = "Dansk Musikterapi",
issn = "1603-8800",
number = "2",

}

TY - JOUR

T1 - Omsorgsgiveres tavse viden om brug af sang og musik i demensomsorgen

T2 - hvordan indirekte musikterapeutisk praksis kan fremme faglig refleksion

AU - Ottesen, Aase Marie

AU - Krøier, Julie Kolbe

PY - 2018

Y1 - 2018

KW - situeret læring

KW - tavs viden

KW - facilitereing af læringsprocessser

KW - indirkete musikterapeutisk praksis

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 15

SP - 4

EP - 13

JO - Dansk Musikterapi

JF - Dansk Musikterapi

SN - 1603-8800

IS - 2

ER -