Online Communities

Henrik Sørensen, Astrid Heidemann Lassen, Katrine Gorm Hansen, Søren Bolvig Poulsen, Alexia Jacobsen, Søren Wandahl

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

611 Downloads (Pure)

Abstract

”Online Communities” er et medie for brugere og fagfolk, hvor de kan mødes digitalt for at dele erfaringer, og dette kan anvendes som inspiration indenfor Brugerdreven Innovation. Via ”desk research” kan virksomheder opnå adgang til varierende mængder af brugere på en forholdsvist enkelt måde. I denne rapport beskrives eksperimentets opbygning, resultater og mulige værdi. Vi håber hermed på at kunne give praktisk indsigt i, hvorledes virksomheder fra byggematerialeindustrien kan agere i online communities.
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedCenter for Industriel Produktion
ForlagProjekt InnoDoors ved Center for Industriel Produktion, Aalborg Universitet
Antal sider27
ISBN (Elektronisk)978-87-91831-43-0
StatusUdgivet - 2011

Citationsformater