Oplevelsesstedet: Tekstanalytiske tilgange til oplevelsesdesigns

Christian Jantzen (Redaktør)

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

Abstract

Bogen behandler steder, der er designet, så de er oplevelsesrige. Det drejer sig om bemærkelsesværdige oplevelsessteder inden for detailhandlen, hotel- og restaurationsbranchen, folkebiblioteket og kunst. Bogen analyserer, hvilke oplevelsesdesign der virker, og udleder principper for godt oplevelsesdesign ved at studere succesfulde eksempler.
OriginalsprogDansk
ForlagSystime Academic
Vol/bind3
Antal sider240
StatusUdgivet - 2014
NavnMÆRKK – Æstetik og Kommunikation
Vol/bind3
ISSN2245-2818

Emneord

  • Oplevelsesdesign
  • Experience Design
  • Oplevelsesøkonomi
  • Oplevelsesbaseret forbrug
  • Museum
  • Kunst
  • Detailhandel
  • Bibliotek
  • Turisme

Citationsformater