Resumé

Følelsesmarkedet er både nyt og gammelt. Nyt, fordi mikroøkonomien først i det seneste årti har fået øjnene op for følelsernes rolle i almindelige beslutningsprocesser. Ældgammelt, fordi markedsføring i mere en hundrede år har handlet om at kommunikere og iscenesætte, så det appellerer til følelserne.
OriginalsprogDansk
Publikationsdato2011
StatusUdgivet - 2011

Citer dette

@misc{5b88d35c564a45cc922853fbdf5b019c,
title = "Personaliseret storytelling",
abstract = "F{\o}lelsesmarkedet er b{\aa}de nyt og gammelt. Nyt, fordi mikro{\o}konomien f{\o}rst i det seneste {\aa}rti har f{\aa}et {\o}jnene op for f{\o}lelsernes rolle i almindelige beslutningsprocesser. {\AE}ldgammelt, fordi markedsf{\o}ring i mere en hundrede {\aa}r har handlet om at kommunikere og iscenes{\ae}tte, s{\aa} det appellerer til f{\o}lelserne.",
author = "Christian Jantzen",
year = "2011",
language = "Dansk",
type = "Other",

}

Personaliseret storytelling. / Jantzen, Christian.

2011, .

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

TY - ICOMM

T1 - Personaliseret storytelling

AU - Jantzen, Christian

PY - 2011

Y1 - 2011

N2 - Følelsesmarkedet er både nyt og gammelt. Nyt, fordi mikroøkonomien først i det seneste årti har fået øjnene op for følelsernes rolle i almindelige beslutningsprocesser. Ældgammelt, fordi markedsføring i mere en hundrede år har handlet om at kommunikere og iscenesætte, så det appellerer til følelserne.

AB - Følelsesmarkedet er både nyt og gammelt. Nyt, fordi mikroøkonomien først i det seneste årti har fået øjnene op for følelsernes rolle i almindelige beslutningsprocesser. Ældgammelt, fordi markedsføring i mere en hundrede år har handlet om at kommunikere og iscenesætte, så det appellerer til følelserne.

M3 - Udgivelser på nettet - Net-publikation

ER -