Praktisk udførelse af vådrum: kravtekster – indfaldskrav og udfaldskrav

Martin Morelli, Erik Brandt, Lars Skibdal Schmidt, Erik Fog Larsen, Keld Drongesen, Henning Haslev, Morten Cassander, Kristian Henriksen

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

SBi-anvisning 276, Praktisk udførelse af vådrum, Kravtekster gennemgår ind- og udfaldskrav samt de typiske arbejdsopgaver fag for fag ved opbygning af vådrum, og den er udarbejdet så faglærere ved erhvervsuddannelserne kan klippe teksterne sammen til et relevant undervisningsmateriale for lige netop deres studerende.

OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedKbh.
ForlagInstitut for Byggeri, By og Miljø (BUILD), Aalborg Universitet
ISBN (Elektronisk)978-87-563-1971-3 (online)
StatusUdgivet - 15 jan. 2021
NavnSBi-anvisning
Nummer276

Bibliografisk note

SBi-anvisning 276 er knyttet til SBi-anvisning 275, Praktisk udførelse af vådrum, og er udarbejdet af BUILD med bistand fra faglærere og uddannelsessekretariater på Byggeriets Uddannelser og EVU. (el- og vvsbranchen).

Begge er et supplement SBi-anvisning 252, vådrum.

Der er fri adgang til SBi-anvisning 276.
  • Vådrum

Martin Morelli (Foredragsholder) & Erik Brandt (Foredragsholder)

10 mar. 2021

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed