Program om karakterdannelse på erhvervsuddannelserne. Bruttokatalog med redskabsskitser.

Arnt Louw, Antje Gimmler, Thomas Rohde Skovdal Albrechtsen, Søren Tolstrup, Nikolai Weissert, Mette Christensen, Jonas Thodsen

Publikation: AndetAndet bidragRådgivning

169 Downloads (Pure)

Dette er et bruttokatalog over redskabsskitser til brug i udviklings- og afprøv-ningsprocessen i ”Program om karakterdannelse i erhvervsuddannelserne”. Formålet med programmet er at understøtte stærke dannelsesmiljøer i er-hvervsuddannelserne ved at udvikle redskaber, som kan understøtte erhvervs-skolernes arbejde med karakterdannelse til faglig stolthed fremover. Katalogets formål er at rammesætte redskabernes formål, indhold og produkter, når deltagerskolerne i programmet skal i gang med at udvikle og afprøve redskaber, der kan styrke skolerne arbejde med karakterdannelse til faglig stolthed.
Publikationsdato2 sep. 2020
Udgivelsesstedemu.dk