Projektarbejdets teori og metode: kompendium til MTM-uddannelsen i GeoInformatiok

Christian Aunsborg

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportKompendium/lecture notes

Kompendiet indgår som en del af kursuslitteraturen til kurset Projektarbejdets teori og metode på MTM-uddannelsen i GeoInformatik på Aalborg Universitet. Det er forfatterens erfaring, at kursuslitteraturen kan forekomme vanskeligt tilgængelig for de studerende, og kompendiet er derfor udarbejdet med det sigte at fungere som hjælpetekst i forbindelse med de studerendes tilegnelse af stoffet i den øvrige litteratur. Kompendiet kan således ikke læses uafhængigt af kursets grundbøger, men forhåbentlig vil kompendiet og den fremstilling af stoffet, det rummer, lette læsningen og fremme tilegnelsen af det øvrige stof.
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedAalborg
ForlagInstitut for Samfundsudvikling og Planlægning, Aalborg Universitet
Antal sider38
ISBN (Trykt)8790893999
StatusUdgivet - 2005
NavnISP-Skriftserie
Nummer313
ISSN1397-3169

Bibliografisk note

Kompendiet har tidligere foreligget som upubliceret kursusmateriale. I forbindelse med udgivelsen af den foreliggende udgave er kompendiet revideret og ajourført mht. referencer mv.