Pupils’ Experiences of Pedagogy in Danish Vet in the Context of COVID-19 and Remote Teaching

Bidragets oversatte titel: Elevers oplevelse af pædagogikken på danske erhvervsuddannelser i nødundervisningen under covid-19

Karen Egedal Andreasen, Henriette Skjærbæk Duch

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Bidragets oversatte titelElevers oplevelse af pædagogikken på danske erhvervsuddannelser i nødundervisningen under covid-19
OriginalsprogEngelsk
TitelTrends in vocational education and training research, Vol. IV. Proceedings of the European Conference on Educational Research (ECER), Vocational Education and Training Network (VETNET)
RedaktørerChristof Nägele , Barbara Stalder, Natasha Kersh
ForlagVETNET
Publikationsdatoaug. 2021
Sider1-7
ISBN (Elektronisk)9798469107613
DOI
StatusUdgivet - aug. 2021
BegivenhedECER 2021 - Geneva, Schweiz
Varighed: 6 sep. 202110 sep. 2021

Konference

KonferenceECER 2021
Land/OmrådeSchweiz
ByGeneva
Periode06/09/202110/09/2021

Emneord

  • Vocational Education
  • Vocational Didactics
  • COVID-19
  • Pedagogy

Citationsformater