Resultater fra kortlægningsundersøgelsen: Nordfyns Kommune 2019

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Dette er en afgrænset læringsrapport baseret på en kortlægningsundersøgelse, der er gennemført i ugerne 38 – 41, 2019, i Nordfyns Kommune. Undersøgelsen har fem informantgrupper: 440 børn i alderen 4-5-6 år, 456 forældre (4-5-6 årige børn), 497 kontaktpædagoger og 14 ledere i dagtilbud. Undersøgelsen indgår i forsknings- og udviklingsprojektet Program for læringsledelse - dagtilbud. Programmet baserer sig på et partnerskab mellem Billund, Fredericia, Hedensted, Kolding, Nordfyn og Svendborg kommuner, samt Institut for Kultur og Læring, Aalborg Universitet (AAU) og Senter for Praksisrettet (SePU), Høgskolen i Innlandet. Arbejdet med programmet i den enkelte kommune kan beskrives som en fælles, kommunal satsning, der har til formål at forbedre kvaliteten i dagtilbud.
OriginalsprogDansk
UdgivelsesstedAalborg