Abstract
Rum og læring i praksis giver konkrete bud på, hvordan rum og deres indretning kan understøtte det pædagogiske arbejde med at etablere læringsmiljøer der, over hele dagen og i forbindelse med leg, rutinesituationer og vokseninitierede aktiviteter, giver børn mulighed for at trives og lære.
Bogen henvender sig til fagprofessionelle, der arbejder med børn i dagtilbud, ledere, pædagogiske konsulenter og andre med interesse i at skabe fysiske læringsmiljøer af høj kvalitet.
Bogen henvender sig til fagprofessionelle, der arbejder med børn i dagtilbud, ledere, pædagogiske konsulenter og andre med interesse i at skabe fysiske læringsmiljøer af høj kvalitet.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Frederikshavn |
---|---|
Forlag | Dafolo |
Vol/bind | 1 |
Udgave | 1 |
Antal sider | 396 |
ISBN (Trykt) | 9788772343617 |
Status | Udgivet - 2024 |