Seminar om beboerstyrets vilkår i det fremtidige almennyttige byggeri: Referat fra seminar afholdt på SBI den 18.januar 1978

Statens Byggeforskningsinstitut (Forlag)

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

I SBI-rapport 83 TÆT LAV - en boligform "Beboerstyrets vilkår - hindringer og forslag" og SBI-notat 61 TÆT-LAV - en boligform "En vurdering af beboerstyrets vilkår set i forhold til lovgivning og hidtidig praksis" var indeholdt en opfordring til parterne om at gennemdrøfte hindringer og forslag og komme med andre og måske bedre forslag til at overvinde hindringerne, samt overveje hvad der bør søges afprøvet og videreudviklet i egentlige eksperimenter. På SBI's invitation afholdtes et seminar den 18.januar 1978 på SBI med deltagelse af af myndigheder, boligselskaber, planlæggere og forskere samt Lejernes Landsorganisation og enkelte boligbrugere. Formålet var specielt at belyse vilkårene i det fremtidige almennyttige byggeri ud fra så varierende synspunkter som muligt, fordi man i denne sektor har de fleste erfaringer med brugerindflydelse.
    Bidragets oversatte titelReport from a seminar held at the Danish Building Research Institute 18th January 1978 about: Conditions for user participation in the future non-profit housing
    UdgivelsesstedHørsholm
    ForlagSBI forlag