Aktiviteter pr. år
Abstract
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Tidsskrift | Innovative Practice in Higher Education |
Vol/bind | 4 |
Udgave nummer | 1 |
Antal sider | 19 |
ISSN | 2044-3315 |
Status | Udgivet - 1 apr. 2020 |
Fingeraftryk
Dyk ned i forskningsemnerne om 'Sharing experiences and the co-creation of knowledge through personal stories – tools for critical thinking: student perspectives'. Sammen danner de et unikt fingeraftryk.Aktiviteter
-
Oplægsholder i panel: Fremtidens PBL
Vibeke Andersson (Foredragsholder)
3 okt. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
ERASMUS collaboration with Sigmund Freud Universität, Berlin
Vibeke Andersson (Andet)
24 okt. 2021 → 29 okt. 2021Aktivitet: Andet
Fil -
Projektbørs, Project Fair
Vibeke Andersson (Deltager) & Marlene Spanger (Deltager)
7 feb. 2020Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar eller lignende
Publikation
-
Intercultural and problem-based learning
Andersson, V., 24 nov. 2022.Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
Åben adgangFil -
Linking Action Research and PBL. A Mexican case of co-creation
Balslev, H. & Andersson, V., 2020, Educate for the future: PBL, Sustainability and Digitalisation 2020. Guerra, A., Kolmos, A., Chen, J. & Winther, M. (red.). Aalborg Universitetsforlag, s. 510-518 9 s. (International Research Symposium on PBL).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
Åben adgangFil -
Creative learning lab: 9th semester Mobility, Global Refugee Studies
Andersson, V., Balslev, H. & Borello, A., 1 mar. 2019Publikation: Bidrag der ikke har en tekstform › Lyd og/eller billed produktion (digital) › Formidling
Åben adgang