Skolen i en reformtid - muligheder og udfordringer

Torsten Conrad (Redaktør), Thomas Thyrring Engsig (Redaktør)

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

    Abstract

    Omfattende reformer af det bestående medfører som regel muligheder såvel som udfordringer. Folkeskolereformen er i denne forbindelse ingen undtagelse - artiklerne i nærværende seriehæfte diskuterer netop disse muligheder og udfordringer.

    Artiklerne er skrevet af forskere og ph.d.-studerende ved Laboratorium for forskningsbaseret skoleudvikling og pædagogisk praksis (LSP) ved Aalborg Universitet. Seriehæftet henvender sig til samtlige aktører i og omkring folkeskolen, og vi håber, at artiklerne kan bidrage til konstruktive diskussioner af, hvordan en god folkeskole ser ud, og hvilke muligheder og udfordringer folkeskolereformen bringer.
    OriginalsprogDansk
    UdgivelsesstedBooks on demand
    ForlagUCN Forlag
    Antal sider85
    ISBN (Elektronisk)9788771456059
    StatusUdgivet - maj 2014
    NavnUCN Seriehæfte
    Nummerno. 8 maj 2014

    Emneord

    • Ledelse, organisation & kommunikation
    • Ledelse
    • Implementering
    • Skoleledelse
    • Reform

    Citationsformater