Skolen skal udvikles via viden og kompetencer: Bag de seneste måneders store dramaer om folkeskolen med skiftende positioner, indignerede indlæg og usikre resultater kan der spores tre mere stabile, langsigtede hovedtendenser.

Lars Qvortrup

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

Resumé

Skolen skal udvikles via viden og kompetencer Bag de seneste måneders store dramaer om folkeskolen med skiftende positioner, indignerede indlæg og usikre resultater kan der spores tre mere stabile, langsigtede hovedtendenser.
OriginalsprogDansk
TidsskriftSocial Forskning
Udgave nummer2
Sider (fra-til)8-9
Antal sider2
ISSN0903-7535
StatusUdgivet - 2013

Emneord

  • Skoleudvikling
  • Folkeskolen
  • Folkeskolereform

Citer dette

@article{502739f269454b9baa30e6365fae3d79,
title = "Skolen skal udvikles via viden og kompetencer: Bag de seneste m{\aa}neders store dramaer om folkeskolen med skiftende positioner, indignerede indl{\ae}g og usikre resultater kan der spores tre mere stabile, langsigtede hovedtendenser.",
abstract = "Skolen skal udvikles via viden og kompetencer Bag de seneste m{\aa}neders store dramaer om folkeskolen med skiftende positioner, indignerede indl{\ae}g og usikre resultater kan der spores tre mere stabile, langsigtede hovedtendenser.",
keywords = "Skoleudvikling, Folkeskolen, Folkeskolereform",
author = "Lars Qvortrup",
year = "2013",
language = "Dansk",
pages = "8--9",
journal = "Social Forskning",
issn = "0903-7535",
publisher = "SFI - Det nationale Forskningscenter for Velf{\ae}rd",
number = "2",

}

TY - INPR

T1 - Skolen skal udvikles via viden og kompetencer

T2 - Bag de seneste måneders store dramaer om folkeskolen med skiftende positioner, indignerede indlæg og usikre resultater kan der spores tre mere stabile, langsigtede hovedtendenser.

AU - Qvortrup, Lars

PY - 2013

Y1 - 2013

N2 - Skolen skal udvikles via viden og kompetencer Bag de seneste måneders store dramaer om folkeskolen med skiftende positioner, indignerede indlæg og usikre resultater kan der spores tre mere stabile, langsigtede hovedtendenser.

AB - Skolen skal udvikles via viden og kompetencer Bag de seneste måneders store dramaer om folkeskolen med skiftende positioner, indignerede indlæg og usikre resultater kan der spores tre mere stabile, langsigtede hovedtendenser.

KW - Skoleudvikling

KW - Folkeskolen

KW - Folkeskolereform

M3 - Bidrag til avis - Kronik

SP - 8

EP - 9

JO - Social Forskning

JF - Social Forskning

SN - 0903-7535

IS - 2

ER -