Projekter pr. år
Abstract
Vores museum-spillet er et redskab, som museerne kan bruge til at styrke samarbejde og idéudvikling i arbejdet med udstillinger og andre udviklingsprojekter. Metoden kaldes gamification.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Artikelnummer | 5 |
Tidsskrift | Danske Museer |
Vol/bind | 2021 |
Udgave nummer | 2 |
Sider (fra-til) | 32-33 |
Antal sider | 2 |
ISSN | 0904-0579 |
Status | Udgivet - 1 jun. 2021 |
Emneord
- Museer
- gamification
- spil
- experience
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Vores Museum
Madsen, K. M., Krishnasamy, R., Selvadurai, V. & Jensen, J. F.
01/06/2016 → 31/12/2020
Projekter: Projekt › Forskning
Aktiviteter
- 1 Organisering af eller deltagelse i konference
-
Vores museums afslutningskonference
Kristina Maria Madsen (Deltager), Rameshnath Krishnasamy (Deltager), Jens F. Jensen (Deltager) & Vashanth Selvadurai (Deltager)
11 maj 2021 → 12 maj 2021Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference
Publikation
- 1 2D/3D (Fysisk produkt)
-
Our Museum Game
Madsen, K. M. & Krishnasamy, R., 2018Bidragets oversatte titel :Vores Museum spil Publikation: Bidrag der ikke har en tekstform › 2D/3D (Fysisk produkt) › Forskning