Projekter pr. år
Abstract
Præsentation af, hvorledes lærere kan stille eleverne designudfordringer, der kobler spildesign med teknologiforståelse
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Unge Pædagoger |
Vol/bind | 81 |
Udgave nummer | 1 |
Sider (fra-til) | 101-111 |
Antal sider | 11 |
ISSN | 0106-5386 |
Status | Udgivet - 2020 |
Bibliografisk note
Med litteraturhenvisninger og linksEmneord
- IT-undervisning
- game based learning
- spiludvikling
- folkeskolen
- teknologi
- spildesign
- IT
- teknologiforståelse
- didaktik
- computerspil
Projekter
- 1 Afsluttet
-
GBL21: Game-Based Learning in the 21st Century
Hanghøj, T., Ejsing-Duun, S., Kure Kattenhøj, M. & Jensen, E. O.
01/12/2017 → 30/04/2023
Projekter: Projekt › Forskning