TY - JOUR
T1 - Sprog som adgang til verden
T2 - med digital medier som aktør i et didaktisk perspektiv
AU - Sørensen, Birgitte Holm
PY - 2016
Y1 - 2016
N2 - Med internettet og de sociale medier har sprogfagene fået store muligheder for, at eleverne kan arbejde meningsfuldt med sproget som adgang til verden, idet disse medier giver eleverne mulighed for direkte kommunikation med elever i andre lande.
AB - Med internettet og de sociale medier har sprogfagene fået store muligheder for, at eleverne kan arbejde meningsfuldt med sproget som adgang til verden, idet disse medier giver eleverne mulighed for direkte kommunikation med elever i andre lande.
KW - it, sprog, didaktisk design
UR - http://sproglaererforeningen.dk/boiler/wp-content/uploads/2013/12/Indhold-3-2016.pdf
M3 - Tidsskriftartikel
SN - 0108-6154
SP - 5
EP - 6
JO - Sproglaereren
JF - Sproglaereren
IS - 3
ER -