Storyline as a Space for Simulated Practice: A Teaching Experiment in Higher Education

Birthe Lund, Lone Tang Jørgensen, Helle Pagh Fisker, Henriette Skaarup Gejel Jensen

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

    Abstract

    Omhandler brugen af StoryLine som et undervisningsmæssigt eksperiment i pædagoguddannelsen som eksempel på et simuleret rum med henblik på at forbinde teori og praksis i undervisningen.

    Medforfattere: LONE TANG JORGENSEN, HELLE PAGH FISKER AND HENRIETTE SKAARUP GEJEL JENSEN
    OriginalsprogEngelsk
    TitelStoryline : A Creative Approach to Learning and Teaching
    RedaktørerPeter J. Mitchell, Marie Jeanne McNaughton
    Antal sider11
    UdgivelsesstedUK
    ForlagCambridge Scholars Press
    Publikationsdato2016
    Udgave1
    Sider252-262
    Kapitel22
    ISBN (Trykt)1-4438-9035-9, 978-1-4438-9035-9
    StatusUdgivet - 2016

    Citationsformater