Abstract
Omhandler brugen af StoryLine som et undervisningsmæssigt eksperiment i pædagoguddannelsen som eksempel på et simuleret rum med henblik på at forbinde teori og praksis i undervisningen.
Medforfattere: LONE TANG JORGENSEN, HELLE PAGH FISKER AND HENRIETTE SKAARUP GEJEL JENSEN
Medforfattere: LONE TANG JORGENSEN, HELLE PAGH FISKER AND HENRIETTE SKAARUP GEJEL JENSEN
Originalsprog | Engelsk |
---|---|
Titel | Storyline : A Creative Approach to Learning and Teaching |
Redaktører | Peter J. Mitchell, Marie Jeanne McNaughton |
Antal sider | 11 |
Udgivelsessted | UK |
Forlag | Cambridge Scholars Press |
Publikationsdato | 2016 |
Udgave | 1 |
Sider | 252-262 |
Kapitel | 22 |
ISBN (Trykt) | 1-4438-9035-9, 978-1-4438-9035-9 |
Status | Udgivet - 2016 |