Curriculum (Study Programme) for the 3rd to 6th semester of the B.Sc., Medialogy, at Aalborg University: Curriculum (Study Programme) describing semesters, themes, projectunits, courses and contents of the 3rd to 6th semester of the B.Sc., Medialogy, offered at Aalborg University (campuses in Aalborg, Esbjerg and Copenhagen)

Bidragets oversatte titel: Studieordning for 3. – 6. semester af Bacheloruddannelsen i Medialogi ved Aalborg Universitet: Studieordning der beskriver semestre, temaer, projektenheder, kurser og indhold af kurser under 3. til 6. semester af B.Sc., Medialogi, ved Aalborg Universitet (campuser i Aalborg, Esbjerg og København)

Rolf Nordahl, Stefania Serafin, Salvatore Lavatino

Publikation: AndetAndet bidragUndervisning

Omfangsrig revision af den oprindelige studieordning for bacheloruddannelsen i Medialogi, 3. til 6. semester. Betydelige ændringer (gennemgribende omstrukturering) i forhold til oprindelig version af studieordningen.
Bidragets oversatte titelStudieordning for 3. – 6. semester af Bacheloruddannelsen i Medialogi ved Aalborg Universitet: Studieordning der beskriver semestre, temaer, projektenheder, kurser og indhold af kurser under 3. til 6. semester af B.Sc., Medialogi, ved Aalborg Universitet (campuser i Aalborg, Esbjerg og København)
OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato12 maj 2004