Styring og kontrol - i et livsfilosofisk-videnskabsteoretisk perspektiv

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelVidenskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet : om alternativer til styring og kontrol
RedaktørerLouise Nabe-Nielsen, Karen Prins
Antal sider6
Vol/bind4
Udgivelses stedBrønderslev
ForlagSophia - tænketank for pædagogik og dannelse
Publikationsdato2012
Sider41-45
ISBN (Trykt)978-87-995279-1-5
StatusUdgivet - 2012

Citer dette

Pahuus, M. (2012). Styring og kontrol - i et livsfilosofisk-videnskabsteoretisk perspektiv. I L. Nabe-Nielsen, & K. Prins (red.), Videnskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet: om alternativer til styring og kontrol (Bind 4, s. 41-45). Brønderslev: Sophia - tænketank for pædagogik og dannelse.
Pahuus, Mogens. / Styring og kontrol - i et livsfilosofisk-videnskabsteoretisk perspektiv. Videnskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet: om alternativer til styring og kontrol. red. / Louise Nabe-Nielsen ; Karen Prins. Bind 4 Brønderslev : Sophia - tænketank for pædagogik og dannelse, 2012. s. 41-45
@inbook{a86e8f49f63e4e4cab137b2be91fee99,
title = "Styring og kontrol - i et livsfilosofisk-videnskabsteoretisk perspektiv",
author = "Mogens Pahuus",
year = "2012",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-995279-1-5",
volume = "4",
pages = "41--45",
editor = "Louise Nabe-Nielsen and Karen Prins",
booktitle = "Videnskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet",
publisher = "Sophia - t{\ae}nketank for p{\ae}dagogik og dannelse",

}

Pahuus, M 2012, Styring og kontrol - i et livsfilosofisk-videnskabsteoretisk perspektiv. i L Nabe-Nielsen & K Prins (red), Videnskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet: om alternativer til styring og kontrol. bind 4, Sophia - tænketank for pædagogik og dannelse, Brønderslev, s. 41-45.

Styring og kontrol - i et livsfilosofisk-videnskabsteoretisk perspektiv. / Pahuus, Mogens.

Videnskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet: om alternativer til styring og kontrol. red. / Louise Nabe-Nielsen; Karen Prins. Bind 4 Brønderslev : Sophia - tænketank for pædagogik og dannelse, 2012. s. 41-45.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapportForskningpeer review

TY - GEN

T1 - Styring og kontrol - i et livsfilosofisk-videnskabsteoretisk perspektiv

AU - Pahuus, Mogens

PY - 2012

Y1 - 2012

M3 - Bidrag til rapport

SN - 978-87-995279-1-5

VL - 4

SP - 41

EP - 45

BT - Videnskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet

A2 - Nabe-Nielsen, Louise

A2 - Prins, Karen

PB - Sophia - tænketank for pædagogik og dannelse

CY - Brønderslev

ER -

Pahuus M. Styring og kontrol - i et livsfilosofisk-videnskabsteoretisk perspektiv. I Nabe-Nielsen L, Prins K, red., Videnskabsteori og menneskesyn i uddannelsessystemet: om alternativer til styring og kontrol. Bind 4. Brønderslev: Sophia - tænketank for pædagogik og dannelse. 2012. s. 41-45