Projekter pr. år
Abstrakt
Denne artikel giver inspiration til, hvordan refleksion kan styrke elevernes kobling mellem skole og praktik. Artiklen peger på, at undervisere og praktikvejledere bør skabe refleksionsrum i både skole og praktikforløb.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Publikationsdato | 19 aug. 2019 |
Udgiver | EMU Danmarks Læringsportal |
Antal sider | 2 |
Status | Udgivet - 19 aug. 2019 |
Emneord
- refleksion
- vekseluddannelse
- erhvervsuddannelse
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Kobling af skole og praktik på erhvervsuddannelserne
01/11/2013 → 01/04/2015
Projekter: Projekt › Forskning
Fil
-
Transfer and reflection in the Danish dual model: Findings from development projects in the Danish vocational education and training programmes
Louw, A. & Katznelson, N., 23 sep. 2019, I: Nordic Journal of Vocational Education and Training. 9, 2, s. 51-70 19 s.Bidragets oversatte titel :Transfer og refleksion i den danske vekseluddannelse: resultater fra udviklingsprojekter i den danske erhvervsuddannelse Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil127 Downloads (Pure) -
Kobling mellem skole og praktik på erhvervsuddannelserne
Louw, A. V., 5 okt. 2017, Forandringer i ungdomsuddannelserne: Overgange og indsatser. Andreasen, K. E. & Duch, H. (red.). 1 udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 93-113 20 s. (Ungdomsliv; Nr. 5).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgang