Systematisk arbejde over tid betaler sig: Resultater fra Program for læringsledelse - dagtilbud

Thomas Nordahl, Line Skov Hansen, Charlotte Ringsmose, May Britt Drugli

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

234 Downloads (Pure)

Abstrakt

Dette er en afgrænset læringsrapport baseret på en kortlægningsundersøgelse, der er gennemført i ugerne 38 – 41, 2019 i seks danske kommuner. Undersøgelsen indgår i forsknings- og udviklingsprojektet Program for læringsledelse - dagtilbud. Programmet baserer sig på et partnerskab mellem Billund, Fredericia, Hedensted, Kolding, Nordfyns og Svendborg Kommuner, samt Institut for Kultur og Læring, Aalborg Universitet (AAU) og Senter for Praksisrettet Utdanningsforskning (SePU), Høgskolen i Innlandet. Arbejdet med programmet i den enkelte kommune kan be-skrives som en fælles, kommunal satsning, der har til formål at forbedre kvaliteten i dagtilbud.
OriginalsprogDansk
ForlagAalborg Universitetsforlag
Udgave1
Antal sider111
ISBN (Elektronisk)978-87-7210-317-4
StatusUdgivet - 2020
NavnFULM: Forskningsinformeret udvikling af læringsmiljøer
ISSN2246-4395

Emneord

  • dagtilbud
  • læringsledelse
  • Capacity Building
  • Whole system approach
  • Data- og forskningsinformeret
  • evidensinformeret forbedringsarbejde
  • Kvalitet i dagitlbud

Citationsformater