The Organizational Implementation of Online Teacher Professional Development

Anna Neustrup Jørgensen, Rikke Ørngreen

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskningpeer review

55 Downloads (Pure)
OriginalsprogEngelsk
TitelCongress of the Nordic Educational Research Association (NERA) : Learning and education - material conditions and consequences
Antal sider1
Vol/bind1
Udgivelses stedCopenhagen
ForlagNordic Educational Research Association, NERA
Publikationsdato2017
Udgave1
Artikelnummer721
StatusUdgivet - 2017
BegivenhedNERA congress - Aalborg University , Copenhagen, Danmark
Varighed: 23 mar. 201725 mar. 2017

Konference

KonferenceNERA congress
LokationAalborg University
LandDanmark
ByCopenhagen
Periode23/03/201725/03/2017

Bibliografisk note

Det vedlagte dokument er et udtræk af de relevante sider fra den fulde konference proceedings, som kan tilgåes via: http://nera2017.org/programme/

Emneord

  • organisatorisk læring
  • organisationsudvikling
  • Organisatorisk Læring
  • Organisatorisk læring
  • forandringsledelse
  • Online læring
  • kompetenceudvikling
  • lærerkompetencer
  • lærerkompetenceudvikling
  • elæring

Projekter

KpN: Klog På Naturfag - forskningsdel

Ørngreen, R., Noesgaard, S. S., Henningsen, B. S. & Jørgensen, A. N.

01/07/201401/04/2018

Projekter: ProjektForskning

Citationsformater

Jørgensen, A. N., & Ørngreen, R. (2017). The Organizational Implementation of Online Teacher Professional Development. I Congress of the Nordic Educational Research Association (NERA): Learning and education - material conditions and consequences (1 udg., Bind 1). [721] Nordic Educational Research Association, NERA.