TV-reklamespottet og dets kategoriseringsmuligheder

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

OriginalsprogDansk
Udgivelses stedÅrhus
ForlagAarhus Universitet
ISBN (Trykt)8789271297
StatusUdgivet - 1995
NavnArbejdspapir: Forskningsprojektet TV's æstetik
Nummer9

Bibliografisk note

Forskningsprojekt finansieret af Statens Humanistiske Forskningsråd
Forskningsprojekt finansieret af Statens Humanistiske Forskningsråd

Citer dette

Stigel, J. (1995). TV-reklamespottet og dets kategoriseringsmuligheder. Århus: Aarhus Universitet. Arbejdspapir: Forskningsprojektet TV's æstetik, Nr. 9
Stigel, Jørgen. / TV-reklamespottet og dets kategoriseringsmuligheder. Århus : Aarhus Universitet, 1995. (Arbejdspapir: Forskningsprojektet TV's æstetik; Nr. 9).
@book{f861c910002c11dab4d5000ea68e967b,
title = "TV-reklamespottet og dets kategoriseringsmuligheder",
author = "J{\o}rgen Stigel",
note = "Forskningsprojekt finansieret af Statens Humanistiske Forskningsr{\aa}d Forskningsprojekt finansieret af Statens Humanistiske Forskningsr{\aa}d",
year = "1995",
language = "Dansk",
isbn = "8789271297",
series = "Arbejdspapir: Forskningsprojektet TV's {\ae}stetik",
number = "9",
publisher = "Aarhus Universitet",
address = "Danmark",

}

Stigel, J 1995, TV-reklamespottet og dets kategoriseringsmuligheder. Arbejdspapir: Forskningsprojektet TV's æstetik, nr. 9, Aarhus Universitet, Århus.

TV-reklamespottet og dets kategoriseringsmuligheder. / Stigel, Jørgen.

Århus : Aarhus Universitet, 1995. (Arbejdspapir: Forskningsprojektet TV's æstetik; Nr. 9).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

TY - BOOK

T1 - TV-reklamespottet og dets kategoriseringsmuligheder

AU - Stigel, Jørgen

N1 - Forskningsprojekt finansieret af Statens Humanistiske Forskningsråd Forskningsprojekt finansieret af Statens Humanistiske Forskningsråd

PY - 1995

Y1 - 1995

M3 - Bog

SN - 8789271297

T3 - Arbejdspapir: Forskningsprojektet TV's æstetik

BT - TV-reklamespottet og dets kategoriseringsmuligheder

PB - Aarhus Universitet

CY - Århus

ER -

Stigel J. TV-reklamespottet og dets kategoriseringsmuligheder. Århus: Aarhus Universitet, 1995. (Arbejdspapir: Forskningsprojektet TV's æstetik; Nr. 9).