Tvetydighedens æstetik: tre perceptive modstillinger i det tyvende århundredes kompositionsmusik

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

    OriginalsprogDansk
    Udgivelses stedInstitut for musik og musikterapi
    ForlagAalborg Universitetsforlag
    Antal sider280
    StatusUdgivet - 2002

    Citer dette

    Bonde, A. (2002). Tvetydighedens æstetik: tre perceptive modstillinger i det tyvende århundredes kompositionsmusik. Institut for musik og musikterapi: Aalborg Universitetsforlag.
    Bonde, Anders. / Tvetydighedens æstetik : tre perceptive modstillinger i det tyvende århundredes kompositionsmusik. Institut for musik og musikterapi : Aalborg Universitetsforlag, 2002. 280 s.
    @phdthesis{82e56150002d11dab4d5000ea68e967b,
    title = "Tvetydighedens {\ae}stetik: tre perceptive modstillinger i det tyvende {\aa}rhundredes kompositionsmusik",
    author = "Anders Bonde",
    year = "2002",
    language = "Dansk",
    publisher = "Aalborg Universitetsforlag",

    }

    Bonde, A 2002, Tvetydighedens æstetik: tre perceptive modstillinger i det tyvende århundredes kompositionsmusik. Aalborg Universitetsforlag, Institut for musik og musikterapi.

    Tvetydighedens æstetik : tre perceptive modstillinger i det tyvende århundredes kompositionsmusik. / Bonde, Anders.

    Institut for musik og musikterapi : Aalborg Universitetsforlag, 2002. 280 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

    TY - BOOK

    T1 - Tvetydighedens æstetik

    T2 - tre perceptive modstillinger i det tyvende århundredes kompositionsmusik

    AU - Bonde, Anders

    PY - 2002

    Y1 - 2002

    M3 - Ph.d.-afhandling

    BT - Tvetydighedens æstetik

    PB - Aalborg Universitetsforlag

    CY - Institut for musik og musikterapi

    ER -

    Bonde A. Tvetydighedens æstetik: tre perceptive modstillinger i det tyvende århundredes kompositionsmusik. Institut for musik og musikterapi: Aalborg Universitetsforlag, 2002. 280 s.