Projekter pr. år
Abstrakt
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Artikelnummer | 7 |
Tidsskrift | Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift |
Vol/bind | 57 |
Udgave nummer | 4 |
Sider (fra-til) | 97-117 |
ISSN | 1903-0002 |
Status | Udgivet - dec. 2020 |
Emneord
- Evaluering
- Evalueringskultur
- Evalueringskapacitet
- Dagtilbud
- Læringmiljø
- Forbedringsarbejde
Projekter
- 2 Afsluttet
-
På vej mod en styrket læreplan i Kolding Kommune
Hansen, L. S., Ringsmose, C. & Jensen, J. B.
01/08/2018 → 31/03/2021
Projekter: Projekt › Forskning
Fil -
Program for læringsledelse - dagtilbud
Hansen, O., Ringsmose, C., Hansen, L. S., Hansen, O. H. & Falkesgaard, C. B.
01/08/2015 → 31/10/2020
Projekter: Projekt › Forskning
Aktiviteter
- 3 Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Hvad er evalueringskultur i SFO- og klubtilbud?
Line Skov Hansen (Foredragsholder)
2 nov. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
Fil -
Udvikling af en evalueringskultur i dagtilbud
Line Skov Hansen (Foredragsholder)
5 okt. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Hvad er evalueringskultur i dagtilbud?
Line Skov Hansen (Foredragsholder)
12 sep. 2022Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
Fil
Publikation
- 2 Antologi
-
Building Professional Capital for High-Quality Early Childhood Education and Care
Hansen, L. S., sep. 2022, (Accepteret/In press) Springer. 21 s. (Springer Nature).Bidragets oversatte titel :Udvikling af Professionel kapital som afsæt for arbejdet med kvalitet i dagtilbud Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review
-
Use of Data and Research-based Knowledge in Early Childhood Education and Care
Hansen, L. S., sep. 2022, (Accepteret/In press) Springer. 20 s. (Springer Nature).Bidragets oversatte titel :Brug af data og forskningsviden i dagtilbud Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › peer review