Undervisningsdifferentering i et videnskabsteoretisk lys

Henriette Skjærbæk Duch

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

OriginalsprogDansk
TitelSandheder og menneskesyn : Pædagogisk videnskabsteori for erhvervsskolelærere
RedaktørerAgnete Gudnason, Henrik Hersom
ForlagPRAXIS - Erhvervsskolernes Forlag
Publikationsdato2020
Sider94-111
Kapitel5
ISBN (Trykt)978-87-571-3405-6
StatusUdgivet - 2020

Emneord

  • undervisningsdifferentering
  • Videnskabsteori
  • Baggrund for faget

    Duch, H. S., 2020, Sandheder og menneskesyn: Pædagogisk videnskabsteori for erhvervsskolelærere. Gudnason, A. & Hersom, H. (red.). PRAXIS - Erhvervsskolernes Forlag, s. 13-15

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  • Hvad er videnskabsteori?

    Duch, H. S. & Hersom, H., 2020, Sandheder og menneskesyn: Pædagogisk videnskabsteori for erhvervsskolelærere. Gudnason, A. & Hersom, H. (red.). PRAXIS - Erhvervsskolernes Forlag, s. 16-25

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

Citationsformater