Undervisningsformer - historisk og aktuelt

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelKlassisk og moderne pædagogisk teori
RedaktørerPeter Østergaard Andersen, Tomas Ellegaard
Antal sider9
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagHans Reitzels Forlag
Publikationsdato2017
Udgave3.
Sider266-285
Kapitel13
ISBN (Trykt)9788741262857
ISBN (Elektronisk)9788741267364
StatusUdgivet - 2017
NavnPædagogik og Samfund
Nummer2

Emneord

  • Forms of instruction
  • Curriculum theory
  • Curriculum
  • Didactics
  • History of Education
  • History of Bildung
  • History of Educational Theory
  • Sociology of education
  • Pedagogy

Citer dette

Buchardt, M. (2017). Undervisningsformer - historisk og aktuelt. I P. Østergaard Andersen, & T. Ellegaard (red.), Klassisk og moderne pædagogisk teori (3. udg., s. 266-285). København: Hans Reitzels Forlag. Pædagogik og Samfund, Nr. 2
Buchardt, Mette. / Undervisningsformer - historisk og aktuelt. Klassisk og moderne pædagogisk teori. red. / Peter Østergaard Andersen ; Tomas Ellegaard. 3. . udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 266-285 (Pædagogik og Samfund; Nr. 2).
@inbook{73c885363b5f4102aae9f991867c80f9,
title = "Undervisningsformer - historisk og aktuelt",
keywords = "Forms of instruction, Curriculum theory, Curriculum, Didactics, History of Education, History of Bildung, History of Educational Theory, Sociology of education, Pedagogy",
author = "Mette Buchardt",
year = "2017",
language = "Dansk",
isbn = "9788741262857",
series = "P{\ae}dagogik og Samfund",
publisher = "Hans Reitzels Forlag",
number = "2",
pages = "266--285",
editor = "{{\O}stergaard Andersen}, Peter and Ellegaard, {Tomas }",
booktitle = "Klassisk og moderne p{\ae}dagogisk teori",
address = "Danmark",
edition = "3.",

}

Buchardt, M 2017, Undervisningsformer - historisk og aktuelt. i P Østergaard Andersen & T Ellegaard (red), Klassisk og moderne pædagogisk teori. 3. udg, Hans Reitzels Forlag, København, Pædagogik og Samfund, nr. 2, s. 266-285.

Undervisningsformer - historisk og aktuelt. / Buchardt, Mette.

Klassisk og moderne pædagogisk teori. red. / Peter Østergaard Andersen; Tomas Ellegaard. 3. . udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 266-285 (Pædagogik og Samfund; Nr. 2).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Undervisningsformer - historisk og aktuelt

AU - Buchardt, Mette

PY - 2017

Y1 - 2017

KW - Forms of instruction

KW - Curriculum theory

KW - Curriculum

KW - Didactics

KW - History of Education

KW - History of Bildung

KW - History of Educational Theory

KW - Sociology of education

KW - Pedagogy

UR - http://hansreitzel.dk/P%C3%A6dagogik/Klassisk-og-moderne-p%C3%A6dagogisk-teori/9788741262857

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788741262857

T3 - Pædagogik og Samfund

SP - 266

EP - 285

BT - Klassisk og moderne pædagogisk teori

A2 - Østergaard Andersen, Peter

A2 - Ellegaard, Tomas

PB - Hans Reitzels Forlag

CY - København

ER -

Buchardt M. Undervisningsformer - historisk og aktuelt. I Østergaard Andersen P, Ellegaard T, red., Klassisk og moderne pædagogisk teori. 3. udg. København: Hans Reitzels Forlag. 2017. s. 266-285. (Pædagogik og Samfund; Nr. 2).