Viral markedsføring - hvad, hvordan og hvorfor?

Jørgen Riber Christensen, Mia Schou Johansen

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

OriginalsprogDansk
TidsskriftSamson / Sammenslutningen af Mediestuderende
Udgave nummer1
Sider (fra-til)8-10
Antal sider3
ISSN0908-6927
StatusUdgivet - apr. 2011

Bibliografisk note

Hvad er viral markedsføring egentlig for en størrelse, og hvad kan den gøre for dig?
Det giver artiklen her dig svar på. Viral markedsføring er på kort tid blevet en populær markedsføringsform. Her kan du læse om, hvad viral markedsføring egentlig er og kan, og hvilke begrænsninger, der er ved det. Bl.a. konkluderer artiklen, at viral markedsføring bryder med traditionelle kommunikationsmodeller, fordi afsenderrollen hurtigt bliver uklar. Overskridning af copyright-reglerne og diverse markedsføringslove er også del af viral markedsføring.

Udgivet: 2011

Emneord

  • Viral markedføring

Citationsformater