Fine titler bliver mere udbredt

Press/Media: Press / Media

Description

Det bliver stadig mere almindeligt, at danske virksomheder smykker deres medarbejdere med fornemme engelske titler. Eva Steensig, strategisk planner og global leder af projektet DDB Signbank i DDB, siger, at det har været vigtigt for folk, at signalere til omverden, at de er noget værd. Einur Baldursson, lektor i socialpsykologi ved Aalborg Universitet, tilføjer, arbejde altid er et samtaleemne, og at titler er konkrete og derfor nemme for andre at diskutere og relatere til.
Period7 Sep 2006

Media coverage

2

Media coverage

  • TitleFine titler profilerer virksomheder
    Media name/outletJyllands-Posten Det store karrieretillæg
    Duration/Length/Size16
    Date07/09/2006
    PersonsEinar Baldvin Baldursson
  • TitleTitler giver respekt
    Media name/outletJyllands-Posten Det store karrieretillæg
    Duration/Length/Size18
    Date07/09/2006
    PersonsEinar Baldvin Baldursson