Skip to main navigation Skip to search Skip to main content

Seminar om folkelig deltagelse i omstillingen til vedvarende energi

Press/Media: Press / Media

Description

Miljøorganisationerne Vedvarende Energi og NOAH afholdt lørdag d. 22. marts et seminar om omstilling til vedvarende energi. Seminaret fandt sted hos det bæredygtige langsbyfællesskab, Andelssamfundet i Hjortshøj, og startede med en rundvisning til andelssamfundets energianlæg. Derefter var der oplæg fra blandt andre professor fra Aalborg Universitet, Frede Hvelplund.
Period2 Apr 2014

Media coverage

1

Media coverage

  • TitleSeminar om folkelig deltagelse i omstillingen til vedvarende energi
    Media name/outletFolkecenter.dk (Nordvestjysk Folkecenter for Ved
    Date02/04/2014
    PersonsFrede Hvelplund