Description

Helle Nørgaard, ekspert i bosætning og kulturgeografi ved Aalborg Universitet, udtaler sig om kommunale slogans, som nogle kommuner bruger mange penge på at udvikle. Hun mener, at de generelt er generiske og kun i begrænset omfang afspejler lokale særkender. Hun påpeger, at et slogan ikke har nogen positiv indvirkning på, om man vælger at flytte til en bestemt kommune. "Jeg tror, at de penge er meget bedre brugt på velfærd og alt muligt andet, som faktisk gør de her kommuner til et godt sted at bo," siger Nørgaard. Hun afviser dog ikke, at der kan være positive effekter af nogle slogans. (Resumé leveret af Infomedia) Kilder: Avisendanmark.dk, 20-07-2023 Danmark Fyns Amts Avis, sektion 1, side 8, 20-07-2023 Avisen Danmark, sektion 1, side 8, 20-07-2023 Helsingør Dagblad, Avisen Danmark, side 8, 20-07-2023 Århus Stiftstidende, Avisen Danmark, side 8, 20-07-2023 Avisen Danmark (morgen), sektion 1, side 8, 20-07-2023

Period20 Jul 2023

Media coverage

6

Media coverage