Værsgo: Business intelligence til 0 kr. med 3 open ...

  • Henrik Find Fladkjær

    Press/Media: Press / Media

    Description

    Selvom danske virksomheder investerer tusindvis af kr. i business intelligence software, forstår de ikke at udnytte softwaren effektivt til at øge salget eller styrke indsatsen i marketing-afdelingen. Det mener Henrik Fladkjær fra Institut for Erhvervsstudier og Teknologiledelse ved Aalborg Universitet. Han underviser til daglig cand. merc.-studerende i økonomistyring, men har også praktisk erfaring med business intelligence, ERP og datawarehouse i danske virksomheder. 'Der ligger en viden i spændingsfeltet mellem at kunne forstå økonomi og forstå den IT, som modellerne kan nyttiggøres igennem. Og den viden mangler i bund og grund ude i virksomhederne', udtaler Henrik Fladkjær.
    Period3 Feb 2011

    Media coverage

    1

    Media coverage

    • TitleVærsgo: Business intelligence til 0 kr. med 3 open ...
      Media name/outletversion2.dk
      Date03/02/2011
      PersonsHenrik Find Fladkjær