Velgørenhedsarmbånd er blevet trendy

    Press/Media: Press / Media

    Description

    Farverige armbånd, der fortæller omverdenen, at ejermanden har støttet en velgørende organisation, er blevet trendy blandt børn og unge. Armbåndene er et identitetsskabende symbol, som køberen kan bruge til at signalere, at man er med i et større projekt, fortæller Kristian Albrekt, der er forsker i politisk valgdeltagelse på Aalborg Universitet. I USA benytter rigtig mange fonde og organisationer armbåndene til at markere et budskab, fortæller Morten Tøttrup, der er indehaver af Badgedesign i Vrå. Han oplyser, at forretningen ikke fremstiller kopier af det originale gule Lance Armstrongs-armbånd, men den gule farve har ingen dog patent på.
    Period10 Jun 2005

    Media coverage

    2

    Media coverage

    • TitleVelgørenhedsarmbånd er blevet trendy
      Media name/outletNordjyske Stiftstidende
      Duration/Length/Size3
      Date10/06/2005
      PersonsChristian Albrekt Larsen
    • TitleVelgørenhedsarmbånd er blevet trendy
      Media name/outletNordjyske Stiftstidende
      Duration/Length/Size3
      Date10/06/2005
      PersonsChristian Albrekt Larsen