Department of Health Science and Technology

  • Fredrik Bajers Vej 7D2

    9220 Aalborg Øst

    Denmark

Research Output

Filter
Report chapter
2018

Økonomi

Udsen, F. W., 2018, Diagnostik af hjertepatienter i almen praksis: Systematisk litteraturgennemgang vedrørende diagnostik af hjertepatienter i almen praksis via biomarkøren NTproBNP. 1. ed. Aarhus: Defactum, p. 27-36

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingReport chapterResearchpeer-review

Open Access
File
62 Downloads (Pure)
2017

Den ”lige” vej. Postdoc i Tromboseforskningsenheden

Højen, A. A., 2017, Årsberetning for forskning i klinisk sygepleje: Aalborg Universitetshospital 2016. Sørensen, E. E. & Bjørnes, C. D. (eds.). Aalborg: Aalborg Universitetshospital, Vol. 2016. p. 25-26 2 p.

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingReport chapterCommunication

Open Access

Vejen til ph.d.-graden

Aagaard, K., 2017, Årsberetning for forskning i klinisk sygepleje: Aalborg Universitetshospital 2016. Sørensen, E. E. & Bjørnes, C. D. (eds.). Aalborg: Aalborg Universitetshospital, Vol. 2016. p. 19-20 2 p.

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingReport chapterCommunication

Open Access
2015

Afsluttende diskussion og tværgående perspektiver: at forpligtige idrætselever på udvikling – en balancegang mellem målrettethed og forsvarlighed

Olesen, J. S., Nielsen, J. C. & Skrubbeltrang, L. S., 2015, Idrætstalenter i den danske folkeskole: forpligtiget på udvikling. Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, p. 67-76

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingReport chapterResearch

Open Access

At blive optaget som idrætselev: udvælgelse og korrektion

Nielsen, J. C., Olesen, J. S. & Skrubbeltrang, L. S., 2015, Idrætstalenter i den danske folkeskole: forpligtiget på udvikling. Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, p. 17-33

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingReport chapterResearch

Open Access

At forblive i udvikling: forskellige orienteringer i idrætselevernes udviklingsarbejde

Skrubbeltrang, L. S., Olesen, J. S. & Nielsen, J. C., 2015, Idrætstalenter i den danske folkeskole: forpligtiget på udvikling. Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, p. 49-65

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingReport chapterResearch

Open Access

Idrætsklassen som talentudviklingsmiljø

Olesen, J. S., Nielsen, J. C. & Skrubbeltrang, L. S., 2015, Idrætstalenter i den danske folkeskole: forpligtiget på udvikling. Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, p. 35-48

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingReport chapterResearch

Open Access

Indledning: forpligtiget på udvikling

Nielsen, J. C., Olesen, J. S. & Skrubbeltrang, L. S., 2015, Idrætstalenter i den danske folkeskole: forpligtiget på udvikling. Institut for Uddannelse og Pædagogik (DPU), Aarhus Universitet, p. 5-16

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingReport chapterResearch

Open Access
2001

Medikoteknik: teknik, der hjælper

Sinkjær, T., 2001, Årsberetning fra Forskningsforum, forskningsrådene og Forskeruddannelsesrådet. Ehrhardt, B. & Jørnø, P. (eds.). København: Forsknings- og Innovationsstyrelsen, p. 64-65 ( Forskningsstyrelsen. Aarsberetning fra Forskningsforum og de seks Statslige Forskningsraad).

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingReport chapterCommunication