Projects per year
Personal profile
Administrative profile
- Studienævnssekretær for Studienævn for Matematiske Fag - herunder sagsbehandling af studentersager, sagsbehandling af studienævnsrelaterede sager, studienævnsmøder (indkaldelse, dagsorden/referat), studieordningsrevision, websider
- Kvalitetsmedarbejder for Matematiske Fag og Materialer og Produktion - herunder aftagerpanel, evaluering af studieaktiviteter, forsinkede studerende, handlingsplaner, kvalitetsrapportering/-status m.m.
- Administration af tofagsstuderende (matematik, fysik)
- Administrativ support til FirstMath 2.0
- Workzone-partner
Education/Academic qualification
Bachelor in International Business Communication in English and German
Bachelor i International Virksomhedskommunikation i engelsk og tysk
Fingerprint
The fingerprint consists of automatically generated concepts related to the associated persons. It is updated automatically, when new content is added.
- 1 Similar Profiles
Projects
- 2 Active
-
MoOZ - mobile oplevelseszoner
Jensen, J. F., Jeppesen, B., Mogensen, L. S. & Smed, S. G.
19/05/2010 → …
Project: Research
-
Kreativ turisme - et oplevelses- og transformationsøkonomisk potentiale?
Jensen, J. F., Kofoed, P., Jeppesen, B. & Mogensen, L. S.
19/05/2010 → …
Project: Research
-
U-DriveIT - Transfer innowacji tworzonych przy udziale uzytkownikow z ICT do innych sektorow
Jensen, J. F., Smed, S. G., Jeppesen, B., Mogensen, L. S., Vistisen, P., Kofoed, P., Rasmussen, T. A., Jensen, T., Rosenstand, C. A. F., Jensen, J. R., Søndergaard, A., Skejtne, J. H. & Fridriksson, K., 2013, Popytowe podejscie do tworzenia innowacji - doswiadczenia krajow skandynawskich. Polska Agencja Rozwoju Przedsiebiorczosci, p. 221-305Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceeding › Report chapter › Research › peer-review
-
InDiMedia - Nyhedsbrev om interaktive digitale medier
Jensen, J. F. (ed.), Kofoed, P. (ed.), Smed, S. (ed.) & Mogensen, L. S. (ed.), 2009, In: InDiMedia : nyhedsbrev om interaktive digitale medier. 12-13, p. 1-24 24 p.Research output: Contribution to journal › Editorial