• Rendsburggade 14, 6-217

    9000 Aalborg

    Denmark

1984 …2015
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output 1984 2015

Filter
Book
2008
2004

Tema: medieret markedskommunikation

Jantzen, C. & Rasmussen, T. A., 2004, Sammenslutningen af Medieforskere i Danmark. 77 p. (MedieKultur; No. 37).

Research output: Book/ReportBookResearch

2002

Reality-tv

Translated title of the contribution: Reality-tvJantzen, C. & Rasmussen, T. A., 2002, Århus: MedieKultur. 119 p. (MedieKultur; No. 34).

Research output: Book/ReportBookResearch

1999

Børne- og ungdomsmedier

Jantzen, C. & Rasmussen, T. A., 1999, Århus: MedieKultur. (MedieKultur; No. nr. 29).

Research output: Book/ReportBookResearch

Tegneserier

Jantzen, C. & Rasmussen, T. A., 1999, Århus: MedieKultur. (MedieKultur; No. nr. 30).

Research output: Book/ReportBookResearch

1998

Hverdagens samtaler i TV

Rasmussen, T. A., 1998, Århus: Aarhus Universitet. (Arbejdspapir: Forskningsprojektet TV's æstetik).

Research output: Book/ReportBookResearch

Hverdagens samtaler i tv, del 1: Interaktion

Rasmussen, T. A., 1998, Århus: Aarhus Universitet. (Arbejdspapir: Forskningsprojektet TV's æstetik; No. 22).

Research output: Book/ReportBookResearch

Hverdagens samtaler i TV, del 2: Programanalyse

Rasmussen, T. A., 1998, Århus: Aarhus Universitet. (Arbejdspapir: Forskningsprojektet TV's æstetik; No. 23).

Research output: Book/ReportBookResearch

What You see is What You get: Authentic Forms of Televisionn

Rasmussen, T. A., 1998, Aalborg: Aalborg Universitet.

Research output: Book/ReportBookResearch

1997

Fænomenologisk nysgerrighed i tv

Rasmussen, T. A., 1997, Aalborg: Aalborg Universitet.

Research output: Book/ReportBookResearch

1993

Reklame-kultur

Jensen, J. F., Rasmussen, T. A. & Stigel, J., 1993, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. (FISK-serien; No. 1).

Research output: Book/ReportBookResearch

1984

Verden er VIDEOunderlig

Lund, B., Rasmussen, T. A., Bygholm, A. & Jensen, B. N., 1984, Aalborg: Aalborg Universitetsforlag. (Serie om massekommunikation; No. 5).

Research output: Book/ReportBookResearch