• Kroghstræde 3, 3-201

    9220 Aalborg Ø

    Denmark

20072021

Research output per year

If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Fingerprint The fingerprint consists of automatically generated concepts related to the associated persons. It is updated automatically, when new content is added.

  • 3 Similar Profiles

Network Dive into details by clicking on the dots.

Projects

Research Output

Praksisfaglighed: på vej mod en forståelse

Jensen, J. B., Meyer, B., Friche, N., Andreasen, K. E., Jensen, L. B. & Hansen, I. S., 1 Feb 2021, (Accepted/In press) Praksisfaglighed: Undervisning og organisering. Borup Jensen, J. (ed.). Aalborg Universitetsforlag, (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser).

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Evaluering og Evalueringskapacitet

Friche, N., 2019, Pædagogisk ledelse i teori og praksis: Inspiration til ledere i ungdomsuddannelserne. Ågård, D. & Keller, S. (eds.). 1 ed. Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S, Vol. 1. p. 101-118 18 p. (Unge i Udvikling).

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Pædagogiske problemer er komplekse problemer

Friche, N., 2019, Pædagogisk ledelse i teori og praksis: Inspiration til ledere i ungdomsuddannelserne. Ågård, D. & Keller, S. (eds.). 1 ed. Frederikshavn: Dafolo Forlag A/S, Vol. 1. p. 165-171 7 p. (Unge i Udvikling).

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

In- og eksklusion af drenge i det almene gymnasium

Friche, N. & Larsen, L., 2018, Drenges og mænds inklusion på kønnede uddannelser: Erfaringer fra deltagerorienteret uddannelsesudvikling og forskning i praksis. Baagøe Nielsen, S., Hvid Thingstrup, S., Brodersen, M. & Hersom, H. (eds.). Frydenlund Academic, p. 147-175 28 p.

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Praksisinddragelse som vej til inklusion?

Friche, N. & Hersom, H., 2018, Drenges og mænds inklusion på kønnede uddannelser: Erfaringer fra deltagerorienteret uddannelsesudvikling og -forskning i praksis. Baagøe Nielsen, S., Hvid Thingstrup, S., Brodersen, M. & Hersom, H. (eds.). 1 ed. Frydenlund Academic, p. 153-166 15 p.

Research output: Contribution to book/anthology/report/conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Activities

  • 1 Talks and presentations in private or public companies

The European Conference on Educational Research 2009 (ECER) : Danish case studies of educational assessment and evaluation in a social role perspective

Nanna Friche (Speaker)

28 Sep 200930 Sep 2009

Activity: Talks and presentationsTalks and presentations in private or public companies

File

Press / Media

Ny bog: Køn har betydning for drenges og mænd uddannelsesdeltagelse

Nanna Friche

18/05/2018

1 item of Media coverage

Press/Media: Press / Media

Analyse: Erhvervsskoler mangler dygtige bestyrelsesmedlemmer

Nanna Friche

08/10/2017

3 items of Media coverage

Press/Media: Press / Media

Undervisningsforløb klæder unge på til erhvervsuddannelser

Nanna Friche

27/03/2017

1 item of Media coverage

Press/Media: Press / Media

Skills er god reklame for erhvervsuddannelserne

Nanna Friche

27/01/2017

1 item of Media coverage

Press/Media: Press / Media

Karakterer demotiverer

Karen Egedal Andreasen, Nanna Friche & Annette Rasmussen

19/12/2010

1 item of Media coverage

Press/Media: Press / Media